Het Self-Management principe van LoQit
Het smart lockersysteem van LoQit is ontworpen om zowel hightech als gebruiksvriendelijk te zijn, waarbij Self-Management een belangrijke rol speelt. Maar wat betekent dit precies voor jou als beheerder en voor gebruikers? In dit artikel vertellen we je meer over ons Self-Management principe.
Wat is Self-Management?
Self-Management bij LoQit betekent dat de beheerdersrol verschuift naar een meer controlerende functie, terwijl de gebruiker meer zeggenschap krijgt over zijn of haar eigen locker. Dit biedt voordelen zoals minder beheersdruk voor de beheerder en een soepelere ervaring voor de gebruiker.
Voordelen voor beheerders
- AD-koppeling voor gebruikersimport
Een van de grootste voordelen voor beheerders is de mogelijkheid om eenvoudig gebruikers te importeren door middel van een AD-koppeling. Dit maakt het importproces overbodig aangezien de gebruikers altijd bekend en actueel zijn in het LoQit systeem.
- Clusteren van gebruikers
Beheerders kunnen gemakkelijk groepen en type gebruikers aanmaken en deze indelen in clusters. Dit zorgt voor een beter overzicht en efficiënter beheer.
- Diverse workflows
Het systeem maakt het mogelijk om verschillende soorten lockers, zoals personeelslockers en visitor lockers of asset management lockers, in één gebouw te hebben of zelfs in één lockerwand. Hierdoor kunnen beheerders diverse workflows door elkaar gebruiken, wat het systeem buitengewoon flexibel maakt.
Voordelen voor gebruikers
- Zelfstandig kaarten beheren in de app
Gebruikers kunnen zelf hun passen koppelen en verwijderen via de KUARIO app. Dit betekent dat ze niet afhankelijk zijn van de beheerder voor kleine taken, waardoor de beheerder meer tijd overhoudt voor andere zaken. In een ander artikel lees je meer over de verschillende identificatiemethoden.
- Reserveren en betalen op afstand
Met de KUARIO app is het mogelijk om een locker te reserveren en te betalen, allemaal op afstand. LoQit heeft hiervoor een banklicentie en is één van de weinige aanbieders van smart lockers die digitaal geld kan en mag beheren. Beheerders kunnen alles regelen vanuit het management dashboard en gebruikers beheren hun digitale wallet in de app. In een ander artikel lees je meer over de digitale betaalmogelijkheden.
Kostenbesparing
Een van de grote voordelen van het gebruik van de LoQit smart lockers is de potentiële kostenbesparing. Dankzij ons self-management systeem wordt de tijd die beheerders kwijt zijn aan lockerbeheer drastisch verminderd. Beheerders kunnen eenvoudig op afstand toegang beheren, wat leidt tot een besparing op zowel tijd als middelen. Bovendien biedt het systeem de mogelijkheid om lockers dynamisch te gebruiken. Op die manier kun je met minder lockers dezelfde groep mensen van lockers voorzien.
Ontdek de mogelijkheden
LoQit’s Self-Management benadering levert een win-win situatie op voor zowel beheerders als gebruikers. Beheerders worden ontlast en kunnen zich richten op het monitoren van lockerbeheer, terwijl gebruikers genieten van meer vrijheid en gemak dankzij de veelzijdige functies van de LoQit app.
Businesspark Friesland-West 27A, 8447 SL Heerenveen
info@loqit.nl, +31 (0)512 20 40 40
Meer informatie?
Laat een bericht achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.
Laatste nieuws
Integratie van betaaltechnologie in lockeroplossingen
In een snel veranderende wereld waar technologische vooruitgang en de vraag naar gebruiksgemak en veiligheid toenemen, is het belangrijker dan ooit om innovatieve oplossingen te omarmen. LoQit speelt hierop in met de naadloze integratie van betaaltechnologie in lockeroplossingen.
Nieuwe lockers voor Vogelaar Vredehof
LoQit heeft in samenwerking met Sonesto een nieuwe opbergoplossing geleverd voor Vogelaar Vredehof, een bedrijf dat zich richt op de teelt en verwerking van hardfruit.
Dynamische lockers voor Hogeschool Rotterdam
In samenwerking met Sonesto hebben we Hogeschool Rotterdam, vestiging Blaak 10, voorzien van 110 dynamische lockers. Lees hier meer.