Parcel lockers

Slim en veilig sluitsysteem voor parcel lockers

Bied uw medewerkers, klanten en bezoekers de mogelijkheid om pakketten veilig op te halen en af te leveren met onze premium elektronisch sluitsysteem voor parcel lockers. Onze slimme lockersoftware zorgt voor veiligheid, gebruiksgemak en efficiënt beheer. Met een eenvoudig te bedienen interface en geavanceerde functionaliteiten kunnen gebruikers moeiteloos hun pakketten veilig opbergen en ophalen.

Functies en mogelijkheden

Smartphone app

De smartphone app stelt gebruikers in staat om eenvoudig hun account te beheren. Denk aan het koppelen van passen en het betalen voor het gebruik van de locker.

Cloud-based opslag

Het systeem maakt gebruik van het Microsoft Azure cloud-platform, wat zorgt voor veilige opslag van gebruikersinformatie volgens de GDPR (AVG) richtlijnen.

Systeemintegratie

Het LoQit systeem kan naadloos worden gekoppeld of geïntegreerd met uw bestaande systemen. Of het nu gaat om beveiliging, slimme gebouwen, HR of facilitair management, wij zorgen voor een efficiënte werkwijze.

Software as a Service

Met onze locker management service hoeft u zich geen zorgen te maken over de technische details. Wij nemen het volledige beheer op ons, zodat uw systemen altijd up-to-date zijn op het gebied van beveiliging en functionaliteit.

Flexibel gebruik

Het lockersysteem biedt flexibiliteit in toewijzing. Gebruikers kunnen een vaste locker toegewezen krijgen of elke keer een andere locker gebruiken, afhankelijk van hun behoeften. Deze opties kunnen ook naast elkaar bestaan.

Betaalsysteem

Gebruikers kunnen gemakkelijk betalen voor het gebruik van de locker via de digitale wallet in de app. Dure en storingsgevoelige betaalterminals behoren met deze betaalfunctie tot het verleden.

Authenticatie

Het LoQit systeem ondersteunt een breed scala aan authenticatiemethoden, zoals pasjes, vingerafdrukken, pincode, RFID, QR-code en smartphone-app. Gebruikers kunnen de methode kiezen die het beste bij hun voorkeuren en behoeften past.

Lockerbeheer

Beheerders kunnen gemakkelijk inloggen op het online lockermanagementsysteem. Van authenticatie tot autorisatie en communicatie, alles verloopt centraal. Bovendien heeft u realtime inzicht in het gebruik van de lockers voor efficiënt beheer.

Gebruiksvriendelijk

Het sluitsysteem is ontworpen met een intuïtief en gebruiksvriendelijk ontwerp, zowel voor beheerders als gebruikers. Het reserveren, claimen en gebruiken van een locker verloopt soepel en probleemloos. Ook het online beheren is een fluitje van een cent.

Veiligheid

Het systeem is ontworpen met sterke beveiligingsmaatregelen. Alle dataverkeer wordt versleuteld verzonden via HTTPS (TLS), en het systeem is gecertificeerd volgens SOC1/SOC2 en SSAE 16/ISAE 3402 voor een maximale veiligheid en betrouwbaarheid.

Veilig toegang krijgen

Bij het elektronisch sluitsysteem van LoQit kunt u op verschillende manieren veilig toegang krijgen. Of het nu via de terminal, de smartphone app of met een pincode is, de keuze is aan u! We begrijpen dat elke situatie anders is, daarom bieden we zelfs de mogelijkheid om een combinatie te kiezen van verschillende identificatiemethoden voor gebruikers. Bij LoQit streven we naar flexibiliteit en maatwerk, zodat u volledige controle heeft over uw lockeroplossing.

Ontdek de unieke functies en mogelijkheden van het premium lockersysteem van LoQit. Plan vrijblijvend een demo in.

asset management voor lockers

Businesspark Friesland-West 27A, 8447 SL Heerenveen

info@loqit.nl, +31 (0)512 20 40 40

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Vrijblijvend advies voor uw organisattie of een demo inplannen? Laat een bericht achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

nl_NL