Meer over het Locker Management Systeem en KUARIO app

Het elektronisch sluitsysteem van LoQit is een veilige en flexibele totaaloplossing voor lockers en/of uitgiftesystemen. Het systeem wordt gekenmerkt door de flexibele en gebruiksvriendelijke faciliteiten vanuit het zelfmanagement principe. Het doel hiervan is om de beheerder grotendeels te ontzorgen, door de gebruiker meer zelfstandigheid te geven. Hoe zich dit precies uit in de praktijk vertellen we in dit artikel. 

Zowel de beheerders als de gebruikers van het LoQit sluitsysteem werken vanuit een account. Dit wil zeggen dat alles vanuit het managementsysteem, en voor gebruikers in de app, te regelen is. De beheerder kan gemakkelijk het sluitsysteem bedienen vanuit het Locker Management Systeem (LMS). De gebruiker kan de lockers bedienen, reserveren en vrijgeven via de KUARIO app. 

software as a service

Locker Management Systeem van LoQit

De beheerders van het LoQit sluitsysteem werken vanuit het Locker Management Systeem. Dit systeem is speciaal ontworpen in samenwerking met onze partner KUARIO om de beheerslast van de beheerder zo laag mogelijk te houden. Beheerders kunnen in het webportal veel zaken zelf regelen, zoals:

KUARIO app

De gebruikers van de lockers kunnen eenvoudig hun locker beheren in de KUARIO app. Deze is te downloaden in de App Store en in de Play Store. Gebruikers krijgen veel zelfstandigheid en kunnen veel zelf regelen, zoals:

kuario app locker system loqit

Meer informatie?

Laat een bericht achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

Businesspark Friesland-West 27A, 8447 SL Heerenveen

info@loqit.nl, +31 (0)512 20 40 40

Laatste nieuws

More To Explore

lockers zorg

Voordelen dynamisch lockergebruik in de zorg

Met het elektronische lockersysteem van LoQit voorziet u uw personeel van een gebruiksvriendelijke en veilige plek om persoonlijke spullen op te bergen. Uw medewerkers hebben hierdoor geen omkijken meer naar hun spullen en kunnen zich volledig concentreren op wat écht belangrijk is: hun werk als zorgprofessional.

personeelslockers loqit

Gemeente Soest

Voor Gemeente Soest heeft LoQit de personeelslockers voorzien van een elektronisch sluitsysteem. Vanaf nu kan het personeel hun spullen veilig en eenvoudig opbergen in de elektronische lockers.

asset management voor lockers

Asset management voor lockers

De uitgifte van benodigdheden voor medewerkers, klanten of bezoekers wilt u uiteraard zo efficiënt mogelijk regelen. Toch gebeurt dit nog vaak met de hand – en dat kost veel tijd. Door het inzetten van lockers als uitgiftepunt is het heel eenvoudig om ‘assets’ beschikbaar te stellen.