Veilig in gebruik dankzij de cloud-based SaaS-oplossing

Het elektronisch sluitsysteem voor lockers en/of uitgiftesystemen van LoQit biedt vele voordelen. Met het slimme lockersysteem bespaart u niet alleen veel ruimte, tijd en kosten. Uw lockers zijn bovendien altijd goed bereikbaar en beveiligd dankzij onze cloud-based SaaS-oplossing.

Goede beveiliging

Veiligheid is cruciaal als het gaat om smart lockers. Om de veiligheid te waarborgen maakt LoQit gebruik van alle functionaliteiten binnen het Microsoft Azure cloud-platform. Dit is een platform van Microsoft die helpt om een applicatie te bouwen, implementeren en veilig te beheren. De gebruikersinformatie van het LoQit lockersysteem wordt binnen de Microsoft Azure omgeving opgeslagen volgens de GDPR (AVG) richtlijnen. Deze Azure datacenters zijn:

  • ISO 27001/27002 gecertificeerd voor informatiebeveiliging
  • SOC1/SOC2 en SSAE 16/ISAE 3402 gecertificeerd

Al het dataverkeer dat plaatsvindt tussen de lockers en de Locker Management Software wordt middels HTTPS (TLS) versleuteling verzonden. Alle gegevens zijn dus in veilige handen. 

Naadloze systeemintegratie

De flexibiliteit van het LoQit locker management systeem maakt het mogelijk om eenvoudig te koppelen of zelfs te integreren met uw bestaande systemen. Op die manier kunt u een zo efficiënt mogelijke werkwijze creëren voor alle medewerkers en gebruikers. Het slimme sluitsysteem van LoQit is perfect voor de moderne werkomgeving binnen diverse branches. Bijvoorbeeld in de zorg, het onderwijs, sportcentra’s of bij smart workspaces. Het elektronisch sluitsysteem blijft automatisch up to date met de nieuwste functionaliteiten en beveiliging.

Inzicht in wat er gebeurt

Als beheerder van het lockersysteem kunt u realtime gebruikersinzichten bekijken. Deze data is te allen tijde zichtbaar, zodat u de locker faciliteiten voortdurend kunt aanpassen en optimaliseren. Zo kunt u precies zien wat de bezettingsgraad is van de lockers of op individueel locker niveau het gedrag van medewerkers monitoren. 

De gebruikers kunnen de lockers eenvoudig bedienen in de KUARIO app en zelf een toegangspas koppelen aan het account. Zoekgeraakte sleutels en inefficiente administraties zijn verleden tijd. Niet alleen super efficiënt, maar ook nog eens veilig in gebruik.

Meer informatie?

Laat een bericht achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

Businesspark Friesland-West 27A, 8447 SL Heerenveen

info@loqit.nl, +31 (0)512 20 40 40

Laatste nieuws

personeelslockers IKEA Groningen

500 personeelslockers voor IKEA Groningen

Voor de vestiging van IKEA in Groningen heeft LoQit recent een nieuw project succesvol opgeleverd: 500 slimme personeelslockers uitgerust met ons premium elektronisch sluitsysteem.

LoQit breidt uit naar de Verenigde Staten!

LoQit is trots om de opening van een nieuw kantoor in de Verenigde Staten aan te kondigen. Dit is een belangrijke stap in de internationale groei van het bedrijf en past binnen onze missie om innovatieve en slimme opslagoplossingen wereldwijd beschikbaar te maken.

asset management voor lockers

Asset management voor lockers

De uitgifte van benodigdheden voor medewerkers, klanten of bezoekers wilt u uiteraard zo efficiënt mogelijk regelen. Toch gebeurt dit nog vaak met de hand – en dat kost veel tijd. Door het inzetten van lockers als uitgiftepunt is het heel eenvoudig om ‘assets’ beschikbaar te stellen.

nl_NL