SaaS: een flexibele totaaloplossing voor lockersystemen
Een uniek, innovatief concept dat inspeelt op het optimaal en flexibel gebruik maken van lockers: SaaS, oftwel Software as a Service. Het biedt vele voordelen, en één van de grootste voordelen is dat u volledig ontzorgd wordt op het gebied van ICT.
Bij LoQit heeft u de mogelijkheid om het complete lockermanagement voor uw lockers of uitgiftesystemen als een service af te nemen. Uw systemen zijn dan altijd up to date qua beveiliging en functionaliteit. Bovendien kunt u eenvoudig opschalen en functionaliteiten toevoegen.

Zelfmanagement
Met de SaaS-oplossing voor elektronische sluitsystemen wordt de beheerslast van de beheerder zo laag mogelijk gehouden. De beheerder wordt met de software bijna volledig ontzorgd en krijgt een meer monitorende taak. In het Locker Management Systeem (LMS) kan de beheerder veel belangrijke zaken zelf regelen. Denk aan:
- Het indelen, groeperen en configuren van lockers.
- Aanmaken van groepen en/of type gebruikers. Bijvoorbeeld betalende of niet betalende gebruikers.
- Lockers verschillend configureren: vast of tijdelijk, inname of uitgifte, betalen of niet betalen etc.
- Eenvoudig toegang verschaffen en ontzeggen aan gebruikers.
- Met één druk op de knop kunt u alle lockers openen.
De gebruiker krijgt meer zelfstandigheid bij het beheren en gebruiken van een locker. Zij kunnen hun locker beheren vanuit de LoQit app, waar ze eenvoudig een locker kunnen reserveren en vrijgeven. Tevens kunnen ze elk gewenste RFID kaart koppelen aan hun account, waarmee ze in het vervolg hun locker mee kunnen openen. Verder kunnen ze hun digitale wallet beheren en opwaarderen in de app. Een unieke mogelijkheid die alleen het sluitsysteem van LoQit biedt.
Waarom lockermanagement als een service?
Naast de flexibiliteit en zelfstandigheid van het Locker Management Systeem, biedt de SaaS-oplossing nog meer voordelen:
Cloud-based
Het systeem is altijd up to date qua beveiliging dankzij de functionaliteiten binnen het Microsoft Azure cloud-platform.
Virtueel betalen
Uniek aan het lockersysteem is de Wallet in de LoQit app. Een betaalplatform dat gekoppeld is aan een account en niet aan een betaalterminal.

Systeemintegratie
De flexibiliteit van het lockersysteem maakt het mogelijk om het eenvoudig te koppelen of te integreren in bestaande systemen.
Werken in een account
Zowel beheerders als gebruikers werken vanuit een account waarin veel zelf geregeld kan worden voor een efficiënte werkwijze en makkelijke bediening.
Software as a Service
Als specialist in elektronische sluitsystemen en lockeroplossingen is LoQit een belangrijke speler op de Europese lockermarkt. Wij weten wat er in de markt speelt en waar de behoeftes liggen van de eindgebruiker voor diverse sectoren. Van het onderwijs, de zorg en sportscholen, tot aan de nieuwe werkomgevingen bij bedrijven, LoQit weet wat er nodig is en denkt graag met u mee.
Meer weten over het lockermanagement systeem van LoQit als een service? Onze accountmanagers vertellen u graag meer over de mogelijkheden van ons lockersysteem.
Contact
Laat een bericht achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.
Businesspark Friesland-West 27A, 8447 SL Heerenveen
info@loqit.nl, +31 (0)512 20 40 40
Laatste nieuws
More To Explore

Voordelen dynamisch lockergebruik in de zorg
Met het elektronische lockersysteem van LoQit voorziet u uw personeel van een gebruiksvriendelijke en veilige plek om persoonlijke spullen op te bergen. Uw medewerkers hebben hierdoor geen omkijken meer naar hun spullen en kunnen zich volledig concentreren op wat écht belangrijk is: hun werk als zorgprofessional.

Gemeente Soest
Voor Gemeente Soest heeft LoQit de personeelslockers voorzien van een elektronisch sluitsysteem. Vanaf nu kan het personeel hun spullen veilig en eenvoudig opbergen in de elektronische lockers.

Asset management voor lockers
De uitgifte van benodigdheden voor medewerkers, klanten of bezoekers wilt u uiteraard zo efficiënt mogelijk regelen. Toch gebeurt dit nog vaak met de hand – en dat kost veel tijd. Door het inzetten van lockers als uitgiftepunt is het heel eenvoudig om ‘assets’ beschikbaar te stellen.