Flexibel gebruik
Tijdelijk gebruik door middel van dynamische instelling
Het LoQit elektronisch sluitsysteem is uitermate geschikt voor het gebruik in zowel openbare kleedruimtes in bijvoorbeeld sportscholen als ook in bedrijfskleedruimtes. Door middel van het dynamisch instellen van lockers binnen de locker management software is het mogelijk anonieme gebruikers tijdelijk lockers te laten gebruiken met een pincode, pas of smartphone app zodat lockers altijd beschikbaar zijn voor gebruik. Tijdsrestricties kunnen ervoor zorgen dat lockers niet worden gebruikt om langdurig spullen in op te slaan in plaats van tijdelijke opbergplek. Koppelingen met andere systemen zoals HR platforms of een ledenadministratie zijn ook mogelijk met de LoQit software.
Advies nodig?
Gerhard Sloots Nederland +31 (0)6 53 65 64 72 gsloots@loqit.nl
Jeroen van Dasselaar Nederland +31 (0)6 12 86 33 50 jvandasselaar@loqit.nl
Zach Isaacs Buitenland (USA) 719 928 1225 zisaacs@loqit.nl
Third-party integration
Maakt u reeds gebruik van werkpleksoftware of heeft u een toegangscontrole platform waarmee u wilt integreren? Onze lockermanagement software is zodanig geschreven dat het eenvoudig is om koppelingen te maken of zelfs volledig te integreren met andere software systemen.
Design voor hygiëne
Het lockerslot van LoQit is zowel qua functie als design het meest innovatieve systeem op de markt. Met onder andere de mogelijkheid om een smartphone op te laden en door geïntegreerde LED verlichting ziet ook de binnenkant van de locker er fantastisch uit. Het slot is softwarematig in te stellen om middels ‘push to open’ de deurtjes te kunnen openen. Hierdoor zijn de deuren greeploos en dus gemakkelijk te reinigen en schoon te houden. Vooral in ziekenhuizen, sportscholen en bedrijfstakken waarin hygiëne een grote rol speelt, biedt LoQit hiermee een ideale oplosing.
Flexibel in gebruik
Of u nu uw medewerkers of bezoekers een eigen locker ter beschikking stelt of dat u de lockers dynamisch in gebruik wilt stellen, LoQit maakt het mogelijk. De lockers kunnen worden bediend met smartphone, bedrijfspas, pincode of zelfs een vingerscan, oftewel geen gedoe meer met sleutels die kwijt zijn of het vervangen van batterijen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat uw medewerkers geen toegang krijgen tot hun locker dan kunt u als beheerder eenvoudig op afstand ondersteunen door gebruik te maken van de locker management software.
Meer weten?
Download geheel vrijblijvend onze Leisure brochure.
We gaan met zorg met uw data om. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt.