Flexibele oplossingen
voor uw lockersysteem

Met een decennia lange ervaring op het gebied van het veilig opbergen heeft LoQit een state-of-the-art elektronisch sluitsysteem ontwikkeld dat perfect aansluit bij de eisen en wensen van vandaag en morgen. Een zeer gebruiksvriendelijk en intuïtief hightech platform voor zowel gebruikers als beheerders van lockersystemen gericht op het zo efficiënt mogelijk maken van uw bedrijfsvoering. In welke bedrijfstak u ook werkt, LoQit draagt zorg voor een op maat gemaakte oplossing voor uw bedrijf eventueel geïntegreerd in uw bestaande systemen.

Maatoplossingen die passen bij uw situatie

Lockermanagement software

Om de beheerslast van de beheerder van het LoQit systeem zo laag mogelijk te houden is LoQit ontwikkeld op de peilers van ‘Self-Management’. De gebruiker krijgt meer zelfstandigheid met betrekking tot het beheren en gebruiken van zijn of haar locker(s).  De beheerder wordt ontzorgd en zal veel meer een monitorende taak vervullen dan operationeel. De instellingen voor gebruik zijn door de beheerder op afstand aan te passen. Denk hierbij aan:

    • Wijzigen van manier van openen: push-to-open, pop-to-open
    • Eenvoudig de indeling van de lockers aanpassen door ‘click and drag’ op de aanwezige plattegrond van de locatie in het locker management systeem
    • Het aanmaken van groepen van type gebruikers en de daarbijhorende configuratie, denk daarbij aan: vast/dynamisch gebruik, betalend/niet betalend, grote/kleine locker in een bepaalde lockerwand

Self-management

De lockergebruiker kan zelfstandig zijn of haar lockers beheren en gebruiken. Het enige wat daar voor nodig is, is de LoQit app (iOS en Android). Met de app kan de gebruiker via een mobile device:

    • Eenvoudig passen koppelen aan zijn of haar account
    • Betalen voor het gebruik van lockers en eventuele (toekomstige) vending machines, koffiemachines, printers of het restaurant
    • Beschikt de gebruiker niet over een mobile device dan kan er ook op een computer een account aangemaakt worden en kaarten gekoppeld worden
    • Een gast kan ook eenvoudig, zonder tussenkomst van de beheerder, een account aanmaken en hier een pas aan koppelen. De gast kan ook zijn of haar reeds aanwezige Microsoft, Facebook, Apple of Google account gebruiken

Cloud management

Wilt u volledige ontzorging op het gebied van uw ICT? Bij LoQit heeft u de mogelijkheid om het complete locker management als een service af te nemen.

LoQit waarborgt de veiligheid door gebruik te maken van alle functionaliteiten binnen het Microsoft Azure cloud-platform. De gebruikersinformatie wordt binnen de Microsoft Azure omgeving opgeslagen volgens de GDPR (AVG) richtlijnen. De Azure datacenters zijn:

      • ISO 27001/27002 gecertificeerd voor informatiebeveiliging
      • SOC1/SOC2 en SSAE 16/ISAE 3402 gecertificeerd

Al het dataverkeer dat plaatsvindt tussen de lockers en de Locker Management Software wordt middels HTTPS (TLS) versleuteling verzonden.

Systeem integratie

LoQit is altijd op zoek naar de beste oplossing voor u. Het kan zijn dat u reeds gebruik maakt van bijvoorbeeld een security, smart building, HR of facilitair management systeem. De flexibiliteit van het LoQit lockermanagement systeem maakt het mogelijk om eenvoudig te koppelen of zelfs te integreren met uw bestaande systemen. Het doel: een zo efficiënt mogelijke werkwijze te creëren voor u en uw medewerkers.