Vending en verhuur
Slim en veilig sluitsysteem voor vending en verhuur
Bied uw klanten de mogelijkheid om producten veilig te huren of te kopen met onze premium verhuur- en vendingoplossingen voor lockers. Onze intelligente lockersoftware zorgt voor veilige opslag, gemakkelijk gebruik en optimaal beheer van de verhuur- en vendingprocessen. Met een intuïtieve interface en geavanceerde functionaliteiten kunnen gebruikers moeiteloos producten huren, kopen of retourneren.
Functies en mogelijkheden
Smartphone app
Met de smartphone app kunnen gebruikers eenvoudig hun account beheren, zoals het koppelen van passen en het betalen voor het gebruik van de locker. Deze app zorgt voor een intuïtieve en gebruiksvriendelijke ervaring.
Cloud-based opslag
Het systeem maakt gebruik van het Microsoft Azure cloud-platform. Gebruikersinformatie wordt veilig en volgens de GDPR (AVG) richtlijnen opgeslagen. Service en software worden volledig beheerd.
Systeemintegratie
Het systeem kan gemakkelijk worden gekoppeld of geïntegreerd met bestaande systemen, zoals beveiliging, slimme gebouwen, HR of facilitair management systemen. Zo creëert u een efficiënte werkwijze.
Software as a Service
Het elektronisch sluitsysteem kan worden afgenomen als een service, waardoor u volledig wordt ontzorgd op het gebied van locker management. Uw systemen blijven altijd up-to-date qua beveiliging en functionaliteit.
Flexibel gebruik
Het lockersysteem biedt de mogelijkheid om lockers zowel vast als dynamisch toe te wijzen. Gebruikers kunnen een 'eigen' locker toegewezen krijgen of elke keer een andere locker gebruiken. Deze opties kunnen ook naast elkaar bestaan.
Betaalsysteem
Gebruikers kunnen eenvoudig betalen voor gebruik via de digitale wallet in de app. Het systeem beschikt over een betrouwbare betaaloplossing, waardoor dure en storingsgevoelige betaalterminals verleden tijd zijn.
Authenticatie
Het systeem ondersteunt diverse authenticatiemethoden, zoals pasjes, vingerafdrukken, pincode, RFID, QR-code en smartphone-app. Gebruikers kunnen de methode kiezen die het beste bij hen past.
Lockerbeheer
Beheerders kunnen eenvoudig online inloggen in het lockermanagementsysteem. Authenticatie, autorisatie en communicatie gebeurt allemaal centraal. Bovendien heeft u realtime inzicht in het gebruik van de lockers.
Gebruiksvriendelijk
Het sluitsysteem heeft een intuïtief en gebruiksvriendelijk ontwerp voor zowel beheerders als gebruikers. Het reserveren, claimen en gebruiken van een locker gaat eenvoudig. Net zoals het online beheren.
Veiligheid
Het systeem is ontworpen met sterke beveiligingsmaatregelen. Zo wordt al het dataverkeer versleuteld verzonden en voldoet het aan de relevante certificeringen om de veiligheid te waarborgen.
Veilig toegang krijgen
Bij het elektronisch sluitsysteem van LoQit heeft u de vrijheid om op verschillende manieren veilig toegang te krijgen. Of het nu via de terminal, de smartphone app of met een pincode is, de keuze ligt volledig bij u! We begrijpen dat elke situatie zijn eigen vereisten heeft, daarom bieden we zelfs de mogelijkheid om een combinatie van verschillende identificatiemethoden te selecteren voor gebruikers. Bij LoQit streven we naar flexibiliteit en maatwerk, zodat u de volledige controle heeft over uw lockeroplossing.
Ontdek de unieke functies en mogelijkheden van het premium lockersysteem van LoQit. Plan vrijblijvend een demo in.
Businesspark Friesland-West 27A, 8447 SL Heerenveen
info@loqit.nl, +31 (0)512 20 40 40
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vrijblijvend advies voor uw organisattie of een demo inplannen? Laat een bericht achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.