Lock it safe & easy

Premium elektronisch sluitsysteem    |    Zeer gebruiksvriendelijk  | Geïntegreerd in netwerkomgeving

Uitgifte lockersysteem

Op zoek naar een eenvoudig en flexibel uitgifte lockersysteem voor het verhuren of beschikbaar stellen van apparatuur en bedrijfsmiddelen? LoQit biedt innovatieve oplossingen die ideaal zijn voor het efficiënt ontvangen en distribueren van materialen.

Met onze lockers kunnen assets, zoals kantoorbenodigdheden, serviceproducten of medische uitrusting, veilig en eenvoudig beschikbaar worden gesteld aan geautoriseerde gebruikers. Door lockers in te zetten als uitgiftepunt, vereenvoudigt u het beheer en verhoogt u de efficiëntie van uw organisatie. Onze cloud-based SaaS-oplossing zorgt ervoor dat uw lockers altijd up-to-date zijn, zowel qua functionaliteit als veiligheid.

Veilig

Gebruiks- vriendelijk

Premium

Asset management voor lockers

Met LoQit’s uitgifte lockersysteem kunnen bedrijfsmiddelen efficiënt worden beheerd zonder tussenkomst van personeel. Dit vergemakkelijkt het uitleenproces, waardoor de middelen maximaal benut worden. Of het nu gaat om scholen die lesmateriaal uitlenen, bouwbedrijven die apparatuur beschikbaar stellen, of ziekenhuizen die medische apparatuur beheren — ons systeem biedt een veilige en flexibele opslagoplossing.

uitgifte lockers
lockersysteem voor ziekenhuizen

Flexibel in gebruik

LoQit’s lockersysteem is volledig configureerbaar naar uw behoeften. U kunt lockers toewijzen aan medewerkers, klanten of bezoekers, en de bediening kan via smartphone, bedrijfspas, pincode of vingerafdruk. Met functies zoals tijdsrestricties en de ‘push to open’-optie, waarbij meerdere deuren tegelijk openen voor reiniging, is het systeem bijzonder flexibel en gebruiksvriendelijk.

Mogelijkheden uitgifte lockers

Het elektronisch sluitsysteem van LoQit zorgt voor een enorme tijd- en kostenbesparing. Ons systeem is ontwikkeld vanuit het principe ‘zelfmanagement’. De beheerder wordt zoveel mogelijk ontzorgd en krijgt een meer monitorende taak. De gebruiker krijgt meer zelfstandigheid met betrekking tot het beheren en gebruiken van een locker. 

Goede service

Het inzetten van lockers als uitgiftepunt maakt het mogelijk om medewerkers, klanten, bezoekers of passanten een geweldige service te bieden. Zonder dat u daarvoor mensen hoeft in te zetten.

Volledige controle

U bepaalt wie er toegang heeft tot de lockers. Medewerkers, bezoekers, klanten of passanten? Moeten ze zich registreren of mogen ze anoniem gebruik maken van de assets?

App voor gebruikers

Gebruikers kunnen in de app alle voorkomende acties uitvoeren. Een bedrijfsmiddel vooraf reserveren of claimen, de locker openen en de spullen retourneren.

Lockerbeheer

Beheerders kunnen de lockers en gebruikers beheren in het Locker Management Systeem van LoQit. Denk aan authenticatie, autorisatie en communicatie. U kunt eenvoudig inloggen via de browser op uw pc of laptop.

Digitale betalingen

U kunt ervoor kiezen om de assets zonder of tegen betaling beschikbaar te stellen. Gebruikers kunnen eenvoudig betalen via de app op hun smartphone.

Tracking

In het Locker Management Systeem ziet u precies wat de status van uw lockervoorraad is. U kunt precies zien welke assets in gebruik zijn en welke medewerker het in gebruik heeft. Dit vereenvoudigt het terugvinden, mochten ze de spullen vergeten terug te brengen.

Systeemintegratie

De lockermanagement software van LoQit is zo geschreven dat het eenvoudig is om een koppeling te maken of zelfs volledig te integreren met andere software systemen.

Cloud-oplossing

Met de cloud-oplossing van LoQit zijn uw systemen en software altijd up to date qua beveiliging en functionaliteiten. Tevens worden alle gegevens opgeslagen volgens de GDPR richtlijnen.

Premium lockersysteem

LoQit’s elektronische lockersysteem is het meest innovatieve systeem op de Europese markt, zowel in design als functionaliteit. U kunt zelfs instellen hoe de lockers openen, zoals automatisch of met een lichte duw, volledig naar uw voorkeur.

Kortom, LoQit biedt een complete oplossing voor het beheren en distribueren van bedrijfsmiddelen, met maximale flexibiliteit, veiligheid en gebruiksgemak.

lockersysteem op kantoor

Smart lockersysteem LoQit

LoQit levert door heel Europa elektronische sluitsystemen voor lockers en uitgiftesystemen. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Onze experts denken graag met u mee! Neem vrijblijvend contact met ons op, vraag een demonstratie aan of een vrijblijvende offerte.

Advies nodig?

Gerhard Sloots
Nederland
+31 (0)6 53 65 64 72
gsloots@loqit.nl

Jeroen van Dasselaar
Buitenland
+31 (0)6 40 62 78 17
jdasselaar@loqit.nl

Veelgestelde vragen

Een elektronisch sluitsysteem is een intelligent sluitsysteem dat voorzien is van elektronica en aangestuurd wordt met software. Dit sluitsysteem kan op twee manieren stroom krijgen: via netstroom of via een batterij. Het slot kan eenvoudig worden bediend via de telefoon of tablet dankzij een app die te downloaden is in de Play store of Apple store. Sommige sluitsystemen kun je ook bedienen met een pincode, badge, keycard of druppel.

De gebruiker kan met een elektronisch sluitsysteem eenvoudig zijn of haar eigen account koppelen aan het systeem en zo altijd en overal de locker bedienen. De beheerder heeft een meer toezichthoudende taak. Hij kan de instellingen voor gebruik op afstand aanpassen en heeft realtime inzicht in het lockergebruik. 

Wanneer een elektronisch sluitsysteem op het netstroom wordt aangesloten, betekent dit dat het slot van iedere locker apart bekabeld wordt. Via het net wordt de stroom dan toegediend naar het sluitsysteem. Dit is een goede optie voor als je nieuwe lockers laat plaatsen en niet de nadelen van het continu vervangen van batterijen voor batterijsloten wilt ervaren.

Door te kiezen voor een bekabeld sluitsysteem heb je tevens meer opties voor het gebruik van het lockerslot. Zo kun je bijvoorbeeld vanuit de software tijdsrestricties toevoegen, instellen wanneer lockers standaard worden vrijgegeven of betaalmogelijkheden toevoegen. En ook het scherm kan tot in detail op maat gemaakt worden.

Er zijn vele manieren om de toegang af te sluiten van lockers en/of uitgiftesystemen. Tegenwoordig gebeurt dit steeds vaker elektronisch en dit biedt vele voordelen. De voordelen verschillen per aanbieder. Het sluitsysteem van LoQit brengt een groot gebruiksgemak met zich mee. Het systeem is overzichtelijk, eenvoudig te beheren en je kunt de toegang voor lockers en uitgiftesystemen centraal autoriseren. 

  • Bij LoQit werken we met een SaaS-oplossing. Beheerders en gebruikers werken vanuit een account en kunnen op deze manier heel veel zelf regelen.
  • De gebruiker kan de locker eenvoudig bedienen via de LoQit app en de beheerder kan in één overzichtelijk systeem alle lockers beheren.
  • Gebruikers kunnen eenvoudig betalen via de Wallet in de LoQit app. Een betaalplatform waar alleen het sluitsysteem van LoQit over beschikt.  
  • In de app kan de gebruiker elk gewenste RFID kaart koppelen aan het account. Zo kan de gebruiker zelf een kaart verwijderen bij verlies of een nieuwe kaart koppelen.
  • Het LoQit sluitsysteem kan geïntegreerd of gekoppeld worden aan elk gewenst systeem. Wel zo overzichtelijk voor de beheerder.
  • Deze klinkt wellicht een beetje gek, maar het sluitsysteem van LoQit bevat weinig elektronica. Het systeem is hierdoor minder gevoelig voor omgevingsfactoren.

Download gratis onze brochure

Meer weten over het elektronisch sluitsysteem van LoQit? Download gratis de brochure!

We gaan met zorg met uw data om. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt.

nl_NL