Sleutel en Asset management
Slimme en veilige sleutel- en assetbeheeroplossingen
Bied uw organisatie een geavanceerd systeem voor sleutel- en assetbeheer met onze hoogwaardige sluitsysteemoplossingen. Onze intelligente lockersoftware zorgt voor veilige opslag, gemakkelijk gebruik en optimaal beheer van sleutels en assets. Met een intuïtieve interface en geavanceerde functionaliteiten kunnen gebruikers moeiteloos hun eigendommen veilig opbergen.
Functies en mogelijkheden
Smartphone app
Beheer eenvoudig uw account met onze smartphone app, waar gebruikers passen kunnen koppelen en betalingen kunnen doen voor het gebruik van de locker.
Cloud-based opslag
Ons systeem maakt gebruik van het Microsoft Azure cloud-platform. Gebruikersinformatie wordt veilig en volgens de GDPR (AVG) richtlijnen opgeslagen.
Systeemintegratie
Het LoQit systeem kan gemakkelijk gekoppeld of geïntegreerd worden met bestaande systemen, zoals beveiliging, slimme gebouwen, HR of facilitair management systemen. Zo creëert u een efficiënte werkwijze.
Software as a Service
U kunt het elektronisch sluitsysteem afnemen als een service, waardoor u volledig ontzorgd wordt op het gebied van locker management. Uw systemen blijven altijd up-to-date qua beveiliging en functionaliteit.
Flexibel gebruik
Het lockersysteem biedt u de flexibiliteit om zowel vaste als dynamische toewijzingen van lockers te doen. Gebruikers kunnen een 'eigen' locker toegewezen krijgen of telkens een andere locker gebruiken. Deze opties kunnen ook naast elkaar bestaan.
Betaalsysteem
Gebruikers kunnen eenvoudig betalen voor het gebruik van de locker via de digitale wallet in de app. LoQit heeft een banklicentie en kan digitaal geld beheren, waardoor dure en storingsgevoelige betaalterminals tot het verleden behoren!
Authenticatie
Het LoQit systeem ondersteunt diverse authenticatiemethoden, zoals pasjes, vingerafdrukken, pincode, RFID, QR code en smartphone-app. Gebruikers kunnen de methode kiezen die het beste bij hen past.
Lockerbeheer
Beheerders kunnen gemakkelijk inloggen op het online lockermanagementsysteem. Authenticatie, autorisatie en communicatie verlopen centraal. Bovendien heeft u realtime inzicht in het gebruik van de lockers.
Gebruiksvriendelijk
Het sluitsysteem is ontworpen met een intuïtief en gebruiksvriendelijk ontwerp voor zowel beheerders als gebruikers. Het reserveren, claimen en gebruiken van een locker gaat eenvoudig, net als het online beheren ervan.
Veiligheid
Het systeem is ontworpen met sterke beveiligingsmaatregelen. Al het dataverkeer wordt versleuteld verzonden via HTTPS (TLS), en het systeem is SOC1/SOC2 en SSAE 16/ISAE 3402 gecertificeerd.
Veilig aanmelden
Het elektronisch sluitsysteem kan op verschillende manieren worden bediend, zoals via de terminal, de smartphone app of met een pincode. Wat uw voorkeur ook is, bij LoQit is het allemaal mogelijk! We begrijpen dat elke situatie anders is, daarom bieden we zelfs de mogelijkheid om een combinatie te kiezen van verschillende identificatiemethoden voor gebruikers. Bij LoQit staat flexibiliteit en maatwerk centraal, zodat u volledige controle heeft over uw lockeroplossing.
Ontdek de unieke functies en mogelijkheden van het premium lockersysteem van LoQit. Plan vrijblijvend een demo in.
Businesspark Friesland-West 27A, 8447 SL Heerenveen
info@loqit.nl, +31 (0)512 20 40 40
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vrijblijvend advies voor uw organisattie of een demo inplannen? Laat een bericht achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.