Eigendommen veilig opbergen
Slimme en veilige opbergoplossingen
Bied uw medewerkers, klanten en bezoekers gemoedsrust met onze premium sluitsysteem oplossingen. Onze slimme lockersoftware zorgt voor veiligheid, gebruiksgemak en optimaal beheer. Met een eenvoudig te bedienen interface en geavanceerde functionaliteiten kunnen gebruikers moeiteloos hun persoonlijke eigendommen veilig opbergen.
Functies en mogelijkheden
Smartphone app
Met de smartphone app kunnen gebruikers eenvoudig hun account beheren, zoals het koppelen van passen en het betalen voor het gebruik van de locker. Deze app zorgt voor een intuïtieve en gebruiksvriendelijke ervaring.
Cloud-based opslag
Het systeem maakt gebruik van het Microsoft Azure cloud-platform, die zorgt voor veilige opslag van gebruikersinformatie volgens de GDPR (AVG) richtlijnen. Bovendien heeft u zelf geen werk of kosten aan servers en software.
Systeemintegratie
Het LoQit systeem kan eenvoudig worden gekoppeld of geïntegreerd met bestaande systemen, zoals security, smart building, HR of facilitair management systemen. Zo creëert u een efficiënte werkwijze.
Software as a Service
Het elektronisch sluitsysteem kan worden afgenomen als een service, waardoor u volledig ontzorgd wordt op het gebied van locker management. Uw systemen blijven altijd up-to-date qua beveiliging en functionaliteit.
Flexibel gebruik
Het lockersysteem biedt u de mogelijkheid om lockers zowel vast als dynamisch toe te wijzen. Gebruikers kunnen een 'eigen' locker toegewezen krijgen of per keer een andere locker. Deze opties kunnen ook naast elkaar bestaan.
Betaalsysteem
Gebruikers kunnen eenvoudig betalen voor gebruik via de digitale wallet in de app. LoQit beschikt over een banklicentie en kan en mag digitaal geld beheren. Dure en storingsgevoelige betaalterminals zijn hiermee verleden tijd!
Authenticatie
Het LoQit systeem ondersteunt diverse authenticatiemethoden. Denk aan pasjes, vingerafdrukken, pincode, RFID, QR code en smartphone-app. Gebruikers kunnen de methode kiezen die het beste bij hen past.
Lockerbeheer
Beheerders kunnen eenvoudig online inloggen in het lockermanagementsysteem. Authenticatie, autoriastie en communicatie gebeurt allemaal centraal. Bovendien heeft u realtime inzicht in het gebruik van de lockers.
Gebruiksvriendelijk
Het sluitsysteem heeft een intuïtief en gebruiksvriendelijk ontwerp voor zowel beheerders als gebruikers. Het reserveren, claimen en gebruiken van een locker gaat eenvoudig. Net zoals het online beheren.
Veiligheid
Het systeem is ontworpen met sterke beveiligingsmatregelen. Zo wordt al het dataverkeer versleuteld middels HTTPS (TLS) verzonden en is het systeem SOC1/SOC2 en SSAE 16/ISAE 3402 gecertificeerd.
Veilig aanmelden
Het elektronisch sluitsysteem van LoQit is op diverse manieren te bedienen. Via de terminal, via de smartphone app of met een pincode. Het is allemaal mogelijk! Elke situatie is anders, daarom kunt u zelfs een combinatie kiezen van hoe gebruikers zich identificeren en hun locker gebruiken. Bij LoQit bieden we flexibiliteit en maatwerk, zodat u volledige controle heeft over uw lockeroplossing.
Ontdek de unieke functies en mogelijkheden van het premium lockersysteem van LoQit. Plan vrijblijvend een demo in.
Businesspark Friesland-West 27A, 8447 SL Heerenveen
info@loqit.nl, +31 (0)512 20 40 40
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vrijblijvend advies voor uw organisattie of een demo inplannen? Laat een bericht achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.