Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2023
- 7, 8 en 9 juni 2023
- Jaarbeurs Utrecht
- Stand 11.5.12
Benieuwd naar wat een elektronische lockersysteem voor uw organisatie kan betekenen? Bezoek LoQit bij stand 11.5.12 tijdens de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2023. Samen met onze partner KUARIO verwelkomen we je bij onze stand en vertellen we je meer over de mogelijkheden. Zo krijgt u een live demonstratie van ons lockersysteem!
Unieke features van het elektronisch sluitsysteem
- Locker Management systeem voor beheerders
- Digitale app voor gebruikers
- Eenvoudige integratie met diverse systemen
- Te bedienen met pincode, RFID, QR-code en inloggegevens op de terminal
- Unieke digitale betaalmogelijkheid in de app
- Vast en dynamisch lockergebruik: of een combinatie.
- Pop-to-open en push-to-open functie
- Veilige cloud-based SaaS-oplossing
Meer over KUARIO
- Printers & scanners
- Verkoopautomaten
- Koffiemachines
- Wasmachines
- Lockers
- Elektrische laadpunten
- Lockers
Bezoek aan de beursvloer
Tijdens de vakbeurs tref je als bezoeker honderden facilitaire toeleveranciers op de beursvloer. Daarnaast is er een aanvullend programma dat bestaat uit diverse lezingen, prijsuitreikingen en het aanbod van de genomineerden voor deze vakprijs. Om goed wegwijs te kunnen worden op de beursvloer biedt de organisatie naast deze website ook een beursapp en plattegronden aan, zowel op als rond de beursdagen, digitaal als analoog.
Voor een bezoek aan de beursvloer op het gebied van werkomgeving, gebouwbeheer en werkplekken is enkel een kostelose registratie nodig. Handig om dit vooraf te doen, zodat je niet in een wachtrij hoeft te staan bij binnenkomst. Mocht dit niet lukken, dan kunt u zich altijd nog bij de ingang registreren.
Meer weten over het lockersysteem van LoQit?
Slimme oplossingen voor ruimteoptimalisatie met smart lockers
In de moderne werkcultuur waar flexibiliteit en ruimtebeheer centraal staan, zijn slimme lockers niet langer een luxe, maar een noodzaak. De elektronische sluitsystemen van LoQit spelen hierbij een belangrijke rol. Ze helpen bedrijven om werkplekken efficiënter in te richten en het ruimtegebruik te optimaliseren.
Eén lockersysteem, een veelvoud aan mogelijkheden
Stel je voor: met één simpele druk op de knop niet alleen je persoonlijke bezittingen veilig opbergen, maar ook pakketjes ontvangen, beheren en uitgeven. Dit is allemaal mogelijk met het lockersysteem van LoQit!
Het Self-Management principe van LoQit
Het smart lockersysteem van LoQit is ontworpen om zowel hightech als gebruiksvriendelijk te zijn, waarbij Self-Management een belangrijke rol speelt. Maar wat betekent dit precies voor jou als beheerder en voor gebruikers? In dit artikel vertellen we je meer over ons Self-Management principe.
Beveiliging en privacy in slimme lockeroplossingen
In een tijd waarin technologie steeds meer in ons dagelijks leven is geïntegreerd, zijn slimme lockeroplossingen een welkome toevoeging voor bedrijven en instellingen. Deze innovatieve systemen bieden niet alleen handige opslagmogelijkheden, maar ook een naadloze en efficiënte gebruikerservaring. Bij LoQit hebben we meer dan tien jaar ervaring in het veilig opbergen van waardevolle spullen. Ons state-of-the-art elektronisch sluitsysteem is niet alleen gebruiksvriendelijk, maar handhaaft ook de hoogste normen voor beveiliging en privacy.
Diverse identificatiemethoden van lockers
Onze premium lockeroplossingen bieden moeiteloze toegang, ongeëvenaarde beveiliging en naadloos beheer van persoonlijke bezittingen. Om aan de diverse behoeften van gebruikers te voldoen, bieden we een scala aan identificatiemethoden aan. Denk hierbij aan toegangspassen, vingerafdrukken, pincodes, RFID, QR-codes en smartphone-apps. Zo kan een fitnessliefhebber bijvoorbeeld een pincode intoetsen om zijn locker te openen, terwijl een kantoormedewerker zijn toegangspas gebruikt. Deze verschillende methoden zorgen voor ultiem gebruiksgemak en personalisatie.
Voordelen dynamisch lockergebruik in de zorg
Met het elektronische lockersysteem van LoQit voorziet u uw personeel van een gebruiksvriendelijke en veilige plek om persoonlijke spullen op te bergen. Uw medewerkers hebben hierdoor geen omkijken meer naar hun spullen en kunnen zich volledig concentreren op wat écht belangrijk is: hun werk als zorgprofessional.