Evenementen
Slimme en veilige opbergoplossingen voor evenementen
Bied bezoekers van uw evenement een plek om hun persoonlijke spullen veilig op te bergen met onze premium lockeroplossingen. Onze slimme lockersoftware zorgt voor veiligheid, gebruiksgemak en optimaal beheer van persoonlijke eigendommen tijdens het evenement. Met een eenvoudig te bedienen interface en geavanceerde functionaliteiten kunnen bezoekers moeiteloos hun eigendommen veilig opbergen en ophalen.
Functies en mogelijkheden
Smartphone app
Met de smartphone app kunnen gebruikers moeiteloos hun account beheren, zoals het eenvoudig koppelen van passen en het veilig betalen voor het gebruik van de locker.
Cloud-based opslag
Het systeem maakt gebruik van het Microsoft Azure cloud-platform, wat zorgt voor veilige opslag van gebruikersinformatie volgens de GDPR (AVG) richtlijnen.
Systeemintegratie
Het systeem kan naadloos worden gekoppeld of geïntegreerd met uw bestaande systemen. Of het nu gaat om beveiliging, slimme gebouwen, HR of facilitair management, wij zorgen voor een efficiënte werkwijze.
Software as a Service
Met onze locker management service hoeft u zich geen zorgen te maken over de technische details. Wij nemen het volledige beheer op ons, zodat uw systemen altijd up-to-date zijn op het gebied van beveiliging en functionaliteit.
Flexibel gebruik
Het lockersysteem biedt maximale flexibiliteit in het toewijzen van lockers. Gebruikers kunnen een vaste locker krijgen toegewezen of telkens een andere locker gebruiken. Deze opties kunnen zelfs naast elkaar worden gebruikt.
Betaalsysteem
Het systeem beschikt over een betrouwbaar betaalsysteem waarmee gebruikers eenvoudig kunnen betalen voor gebruik via de digitale wallet in de app. Dure en storingsgevoelige betaalterminals behoren tot het verleden.
Authenticatie
Het systeem ondersteunt diverse authenticatiemethoden, zoals pasjes, vingerafdrukken, pincode, RFID, QR-code en smartphone-app. Gebruikers hebben de vrijheid om de methode te kiezen die het beste bij hun behoeften en voorkeuren past.
Lockerbeheer
Beheerders kunnen moeiteloos inloggen op ons online lockermanagementsysteem, waar alle authenticatie, autorisatie en communicatie centraal plaatsvindt. Daarnaast bieden wij real-time inzicht in het gebruik van de lockers, zodat u altijd up-to-date informatie heeft.
Gebruiksvriendelijk
Het sluitsysteem is ontworpen met een intuïtief en gebruiksvriendelijk ontwerp voor zowel beheerders als gebruikers. Het reserveren, claimen en gebruiken van een locker verloopt soepel en gemakkelijk, evenals het beheren van het systeem online.
Veiligheid
Het systeem is ontworpen met sterke beveiligingsmaatregelen. Alle dataverkeer wordt versleuteld verzonden via HTTPS (TLS), en het systeem is gecertificeerd volgens SOC1/SOC2 en SSAE 16/ISAE 3402 voor een maximale veiligheid en betrouwbaarheid.
Veilig toegang krijgen
Bij het elektronisch sluitsysteem van LoQit kunt u op verschillende manieren veilige toegang verkrijgen. Of u nu de voorkeur geeft aan de terminal, de smartphone app of een pincode, de keuze is aan u! We begrijpen dat elke situatie anders is, daarom bieden we zelfs de mogelijkheid om een combinatie van verschillende identificatiemethoden te gebruiken voor gebruikers. Bij LoQit streven we naar maximale flexibiliteit en maatwerk, zodat u volledige controle heeft over uw lockeroplossing.
Ontdek de unieke functies en mogelijkheden van het premium lockersysteem van LoQit. Plan vrijblijvend een demo in.
Businesspark Friesland-West 27A, 8447 SL Heerenveen
info@loqit.nl, +31 (0)512 20 40 40
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vrijblijvend advies voor uw organisattie of een demo inplannen? Laat een bericht achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.