Lock it safe & easy

Premium elektronisch sluitsysteem    |    Zeer gebruiksvriendelijk  | Geïntegreerd in netwerkomgeving

Elektronisch sluitsysteem voor sportscholen

Op zoek naar een elektronisch sluitsysteem voor sportscholen? LoQit is uw partner voor flexibele locker oplossingen. Het lockersysteem van LoQit is uitermate geschikt voor het gebruik in zowel openbare kleedruimtes zoals sportscholen. 

Met het elektronisch sluitsysteem van LoQit bespaart u niet alleen veel ruimte, tijd en kosten. Het premium lockersysteem is dankzij onze cloud-based Saas-oplossing ook altijd up to date qua functionaliteiten en veiligheid. Met het lockersysteem van LoQit spullen te allen tijde veilig en efficiënt worden opgeborgen.

Veilig

Gebruiks- vriendelijk

Premium

Elektronisch sluitsysteem sportscholen

Spullen veilig opbergen? Dat kan met het lockersysteem van LoQit! Met ons systeem kunt u uw lockers zo efficiënt mogelijk inzetten en te allen tijde beschikbaar stellen voor de gebruikers. Met het Locker Managent Systeem (LMS) kunt u als beheerder de lockers dynamisch instellen en is het mogelijk anonieme gebruikers tijdelijk lockers te laten gebruiken met een pincode, pas of smartphone. 

elektronisch sluitsysteem sportscholen
elektronisch sluitsysteem op kantoor

Flexibel in gebruik

Het lockersysteem van LoQit voor sportscholen is zeer flexibel in gebruik en geheel naar wens in te richten. Gebruikers kunnen de lockers altijd en op meerdere manieren gebruiken. Door middel van het dynamisch instellen kunnen gebruikers de lockers volledig anoniem gebruiken. Daarnaast is het ook mogelijk om tijdsrestricties in te stellen om ervoor te zorgen dat de lockers niet worden gebruikt om langdurig spullen in op te slaan. Ook kan het lockersysteem eenvoudig gekoppeld worden met andere systemen, zoals HR platformen of een ledenadministratie.  

Mogelijkheden elektronisch sluitsysteem LoQit

Het elektronisch sluitsysteem van LoQit zorgt voor een enorme tijd- en kostenbesparing. Ons systeem is ontwikkeld vanuit het principe ‘zelfmanagement’. De beheerder wordt zoveel mogelijk ontzorgd en krijgt een meer monitorende taak. De gebruiker krijgt meer zelfstandigheid met betrekking tot het beheren en gebruiken van een locker. 

Smartphone app

Met de smartphone app kunnen gebruikers eenvoudig hun account beheren, zoals het koppelen van passen en het betalen voor het gebruik van de locker. Deze app zorgt voor een intuïtieve en gebruiksvriendelijke ervaring.

Cloud-based opslag

Het systeem maakt gebruik van het Microsoft Azure cloud-platform, die zorgt voor veilige opslag van gebruikersinformatie volgens de GDPR (AVG) richtlijnen. Bovendien heeft u zelf geen werk of kosten aan servers en software.

Systeemintegratie

Het LoQit systeem kan eenvoudig worden gekoppeld of geïntegreerd met bestaande systemen, zoals security, smart building, HR of facilitair management systemen. Zo creëert u een efficiënte werkwijze.

Software as a Service

Het elektronisch sluitsysteem kan worden afgenomen als een service, waardoor u volledig ontzorgd wordt op het gebied van locker management. Uw systemen blijven altijd up-to-date qua beveiliging en functionaliteit.

Flexibel gebruik

Het lockersysteem biedt u de mogelijkheid om lockers zowel vast als dynamisch toe te wijzen. Gebruikers kunnen een 'eigen' locker toegewezen krijgen of per keer een andere locker. Deze opties kunnen ook naast elkaar bestaan.

Betaalsysteem

Gebruikers kunnen eenvoudig betalen voor gebruik via de digitale wallet in de app. LoQit beschikt over een banklicentie en kan en mag digitaal geld beheren. Dure en storingsgevoelige betaalterminals zijn hiermee verleden tijd!

Authenticatie

Het LoQit systeem ondersteunt diverse authenticatiemethoden. Denk aan pasjes, vingerafdrukken, pincode, RFID, QR code en smartphone-app. Gebruikers kunnen de methode kiezen die het beste bij hen past.

Lockerbeheer

Beheerders kunnen eenvoudig online inloggen in het lockermanagementsysteem. Authenticatie, autoriastie en communicatie gebeurt allemaal centraal. Bovendien heeft u realtime inzicht in het gebruik van de lockers.

Gebruiksvriendelijk

Het sluitsysteem heeft een intuïtief en gebruiksvriendelijk ontwerp voor zowel beheerders als gebruikers. Het reserveren, claimen en gebruiken van een locker gaat eenvoudig. Net zoals het online beheren.

Veiligheid

Het systeem is ontworpen met sterke beveiligingsmatregelen. Zo wordt al het dataverkeer versleuteld middels HTTPS (TLS) verzonden en is het systeem SOC1/SOC2 en SSAE 16/ISAE 3402 gecertificeerd.

Premium lockersysteem

Het elektronisch sluitsysteem van LoQit is zowel qua functie als design het meest innovatieve systeem op de Europese markt. Vanuit de lockermanagement software is het mogelijk om van alles zelf te regelen. Zo kunt u onder andere zelf de manier van openen van het slot configureren. Of u nu wilt dat het deurtje openspringt wanneer de gebruiker de locker opent of wanneer u liever heeft dat de lockers openen wanneer u een duwtje geeft tegen de deur – LoQit maakt het allemaal mogelijk.

lockersysteem op kantoor

Veilig aanmelden

Het elektronisch sluitsysteem van LoQit is op diverse manieren te bedienen. Via de terminal, via de smartphone app of met een pincode. Het is allemaal mogelijk! Elke situatie is anders, daarom kunt u zelfs een combinatie kiezen van hoe gebruikers zich identificeren en hun locker gebruiken. Bij LoQit bieden we flexibiliteit en maatwerk, zodat u volledige controle heeft over uw lockeroplossing. 

Smart lockersysteem voor sportscholen

LoQit levert door heel Europa elektronische sluitsystemen voor lockers en uitgiftesystemen. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Onze experts denken graag met je mee! Neem vrijblijvend contact met ons op, vraag een demonstratie aan of een vrijblijvende offerte.

Advies nodig?

Gerhard Sloots
Nederland
+31 (0)6 53 65 64 72
gsloots@loqit.nl

Dennis Hensums
Buitenland
+31 (0)6 40 62 78 17
dhensums@loqit.nl

Veelgestelde vragen

Een elektronisch sluitsysteem is een intelligent sluitsysteem dat voorzien is van elektronica en aangestuurd wordt met software. Dit sluitsysteem kan op twee manieren stroom krijgen: via netstroom of via een batterij. Het slot kan eenvoudig worden bediend via de telefoon of tablet dankzij een app die te downloaden is in de Play store of Apple store. Sommige sluitsystemen kun je ook bedienen met een pincode, badge, keycard of druppel.

De gebruiker kan met een elektronisch sluitsysteem eenvoudig zijn of haar eigen account koppelen aan het systeem en zo altijd en overal de locker bedienen. De beheerder heeft een meer toezichthoudende taak. Hij kan de instellingen voor gebruik op afstand aanpassen en heeft realtime inzicht in het lockergebruik. 

Wanneer een elektronisch sluitsysteem op het netstroom wordt aangesloten, betekent dit dat het slot van iedere locker apart bekabeld wordt. Via het net wordt de stroom dan toegediend naar het sluitsysteem. Dit is een goede optie voor als je nieuwe lockers laat plaatsen en niet de nadelen van het continu vervangen van batterijen voor batterijsloten wilt ervaren.

Door te kiezen voor een bekabeld sluitsysteem heb je tevens meer opties voor het gebruik van het lockerslot. Zo kun je bijvoorbeeld vanuit de software tijdsrestricties toevoegen, instellen wanneer lockers standaard worden vrijgegeven of betaalmogelijkheden toevoegen. En ook het scherm kan tot in detail op maat gemaakt worden.

Er zijn vele manieren om de toegang af te sluiten van lockers en/of uitgiftesystemen. Tegenwoordig gebeurt dit steeds vaker elektronisch en dit biedt vele voordelen. De voordelen verschillen per aanbieder. Het sluitsysteem van LoQit brengt een groot gebruiksgemak met zich mee. Het systeem is overzichtelijk, eenvoudig te beheren en je kunt de toegang voor lockers en uitgiftesystemen centraal autoriseren. 

  • Bij LoQit werken we met een SaaS-oplossing. Beheerders en gebruikers werken vanuit een account en kunnen op deze manier heel veel zelf regelen.
  • De gebruiker kan de locker eenvoudig bedienen via de LoQit app en de beheerder kan in één overzichtelijk systeem alle lockers beheren.
  • Gebruikers kunnen eenvoudig betalen via de Wallet in de LoQit app. Een betaalplatform waar alleen het sluitsysteem van LoQit over beschikt.  
  • In de app kan de gebruiker elk gewenste RFID kaart koppelen aan het account. Zo kan de gebruiker zelf een kaart verwijderen bij verlies of een nieuwe kaart koppelen.
  • Het LoQit sluitsysteem kan geïntegreerd of gekoppeld worden aan elk gewenst systeem. Wel zo overzichtelijk voor de beheerder.
  • Deze klinkt wellicht een beetje gek, maar het sluitsysteem van LoQit bevat weinig elektronica. Het systeem is hierdoor minder gevoelig voor omgevingsfactoren.

Download gratis onze brochure

Meer weten over het elektronisch sluitsysteem van LoQit? Download gratis de brochure!

We gaan met zorg met uw data om. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Systeemintegratie

Het LoQit systeem kan eenvoudig worden gekoppeld of geïntegreerd met bestaande systemen, zoals security, smart building, HR of facilitair management systemen. Zo creëert u een efficiënte werkwijze.

Software as a Service

Het elektronisch sluitsysteem kan worden afgenomen als een service, waardoor u volledig ontzorgd wordt op het gebied van locker management. Uw systemen blijven altijd up-to-date qua beveiliging en functionaliteit.

Veilig aanmelden

Het elektronisch sluitsysteem van LoQit is op diverse manieren te bedienen. Via de terminal, via de smartphone app of met een pincode. Het is allemaal mogelijk! Elke situatie is anders, daarom kunt u zelfs een combinatie kiezen van hoe gebruikers zich identificeren en hun locker gebruiken. Bij LoQit bieden we flexibiliteit en maatwerk, zodat u volledige controle heeft over uw lockeroplossing. 

nl_NL